streda 6. januára 2016

Ako môžem objednať opravu stoličky?

O opravu stoličky je možné požiadať formou e-mailu.



Doručenia stoličky je možné riešiť niekoľkými spôsobmi. Je možné stoličku odovdzať do dielne osobne v Maďarsku, v meste Szeged. Dielňa je otvorená každý pracovný deň od 8:00 do 16:00, alebo po dohode aj inokedy. Ďalšou možnosťou je podanie stoličky poštou a po oprave sa stolička doručí naspäť k Vám dobierkou. Treťou možnosťou je odovzdať stoličku kuriérovi, ktorý stoličku doručí do dielne. Aj v tomto prípade je treba zabaliť poškodenú časť stoličky. V prípade, že si zvolíme tretiu možnosť, teda, že stoličku prevezme kuriér, musíme počítať s tým, že kuriér pracuje v pracovných dňoch a hodinách. Nežiadajme teda o vyzdvihnutie balíka na domácej adrese, keď sa v tomto čase nachádzame v práci. 

Dôležité je, aby sme stoličku neposielali celú. Odmontujme poškodenú sedaciu časť, alebo operadlo. Sedaciu časť stoličiek a hojdacích kresiel je zväčša možné rozobrať. Preto tento zákrok nemôže žiadny problém.



V prípade, že nám kuriéra objedná firma, nie je potrebné na balík nalepiť adresu. Stačí, keď k sedacej časti pribalíme papier s adresou a telefónnym číslom.

Cena doručenia stoličky je 10,-€/balík. Do jedného balíka je možné pridať aj viacero sedacích častí. Naopak, je dôležité, aby sme neposielali sedacie časti vo viacerých balíkoch. Cena dopravy je približne rovnaká aj v prípade, že balík podáme poštou my. 

U tejto možnosti je treba urobiť len pár vecí:
- určiť, ktorý deň nám najviac vyhovuje, teda ktorý deň má prísť kuriér
- odmontovať sedaciu časť stoličky
- zabaliť
- pridať kontaktné informácie do balíka (adresáta nie je treba vyplniť, pretože kuriér bude vedieť kam balík doručiť)

Podanie poštou odporúčame tým, ktorí cez deň nie sú doma a do práce si nemôže objednať kuriéra. Tým, ktorí môžu objednať kuriéra do práce alebo sa zdržujú viac doma, je výhodnejší odovzdať balík doručovateľskej spoločnosti.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára